Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSВівторок, 07.05.2024, 17:26

Середня загальноосвітня 

школа № 175 

І-ІІІ ступенів

м. Києва
Вхід
Навігація
Категорії
Сторінка психолога [3]

Сторінка психолога

Головна » Сторінка психолога » Сторінка психолога

Знайомтесь: шкільний психолог


Мета роботи: 
спільно з учителями і батьками забезпечити найбільш комфортні умови для розвитку і навчання дітей, виявляти проблемні моменти і стимулювати дітей до їх вирішення.

Що таке "психологічний супровід учнів"?
1. систематичне спостереження за динамікою розвитку дитини, успішністю у навчанні та спілкуванні, у формуванні свого "Я"; вивчення психологічних особливостей дитини за допомогою діагностичних методик, затверджених Інститутом педагогіки і психології АПН України;
2.Навчання учнів умінню пізнавати себе, вірити в свої можливості, визнавати свої помилки; індивідуальна допомога кожному, хто її потребує;
3.Створення разом з учителями необхідних для дитини умов навчання і розвитку, поради щодо індивідуального підходу до дитини;
4. Допомога дитині у розкритті своїх схильностей, можливостей, талантів;умінню робити конфлікти конструктивними.

Основні напрями роботи шкільного психолога:

Діагностика: соціальне і психолого-педагогічне обстеження всіх учасників навчального процесу; моніторинг змісту та умов індивідуального розвитку дітей та підлітків, визначення причин, що утруднюють розвиток та навчання.

Профілактика: систематична робота, спрямована на попередження відхилень у розвитку особистості, профілактику виникнення конфліктів та проблем у міжособистісних стосунках тощо.

Психологічна експертиза: визначення психічних якостей, здібностей та перспектив розвитку особистості, структури та змісту спілкування в колективі у відповідь на запити різних органів управління системи освіти, оцінка психолого-педагогічної ефективності нових технологій навчання та виховання тощо.

Психологічна прогностика: проектування змісту та напрямків індивідуального розвитку дитини, складання на цій основі життєвих планів, визначення тенденцій розвитку групи, міжгрупових процесів, освітньої ситуації в цілому, участь у плануванні освітньої політики тощо.

Консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання та виховання, розвитку дітей та допомога органам державного управління освіти в оцінці професійної придатності педагогічних та управлінських кадрів.

Психолого-педагогічна корекція: здійснення психолого-педагогічних заходів для усунення відхилень в індивідуальному розвитку та поведінці, у міжособистісних та міжгрупових взаєминах, формування адекватної життєвої перспективи, подолання різних форм девіантної поведінки тощо.

Психологічна просвіта: підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу, роз'яснення змісту, завдань психологічної служби тощо.

Соціально-психологічна реабілітація: надання психолого-педагогічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу, які перебувають у кризовій ситуації, перенесли психічні травми, стреси, тяжкі хвороби тощо з метою адаптації до нових умов. 

Категорія: Сторінка психолога | Додав: school175 (28.09.2013)
Переглядів: 820 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Посилання
Новий бло65к
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук

...
Конструктор сайтів - uCoz