Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSВівторок, 07.05.2024, 13:09

Середня загальноосвітня 

школа № 175 

І-ІІІ ступенів

м. Києва
Вхід
Навігація
Категорії
Сторінка психолога [3]

Сторінка психолога

Головна » Сторінка психолога » Сторінка психолога

На замітку класним керівникам

  




ЗОЛОТІ ПРАВИЛА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА


1. Учитель має бути привабливою особистістю  для дітей.

 

2. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий.

 

3. Учитель має бути веселим , жартівливим.

 

4. Учитель має постійно вдосконалюватися, розширювати свій кругозір.

 

5. Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням"

 

9. Учитель повинен реалізовуватиііндивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.

 

10. Класний керівник може і прагне створити учнівський колектив,  у якому панують доброзичливі стосунки.

 

11 Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.

 

12 Учителеві слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.

 

13 Учителеві необхідно виховувати в дітей самодисципліну.

                                  








ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ  ДОВІРИ  КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ І ПІЛТІТКОМ В КРИЗОВОМУ СТАНІ


Уважно вислухайте підлітка. Прагніть до того, щоб підліток зрозумів , що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти  і прийняти його Не перебивайте, не показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.

 

2 Запропонуйте свою підтримку та допомогу. Постарайтесь переконати , що даний стан (проблеми) тимчасові і швидко пройдутьт. Проявіть співчуття і покажіть , що ви поділяєте і розумієте його почуття.

 

3 Поцікавтесь, що найбільше в даний частурбує підлітка.

 

4 Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми  - не нашкодити.

 

5 Використовуйте слова - речення , які будуть сприяти встановленню контакту: розумію, звичайно, відчуваю , хочу допомогти.

 

6 В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому , що він необхідний і іншим , і унікальний як особистість. Кожна людина, незалежно від віку, може мати позитивну оцінку своїй діяльності.

 

7 Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти  і викликати довіру в нього.

 

8 Звертайтесь за допомогою, консультацією до спеціаліста, якщо щось насторожило вас у поведінці підлітка.

   





























ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ  ВИХОВНОЇ РОБОТИ

 

1 Підвищувати рівень організованості класного колективу (дисциплінованістьт, робота учнівського самоврядування).

 

2 Різноманітність позаурочного життя класу.

 

3 Слідкувати за динамікою динамічного зростання рівня вихованості учнів.

 

4 Підвищувати рівень розвитку класного колективу(згуртованість, активність, ініціативність учнів виховний вплив колективу на цого членів , рівень розвитку громадської думки).

 

5 Активно співпрацювати класному керівнику  з класом.

 

6 Тримати тісний звязок із сімєю .

 

7 Проводити роботу з проблемними учнями , надавати їм педагогічну підтримку на основі індивідуального підходу.

 

8 Створити умови захищеності та комфортності перебування кожного вихованця у класі , школі

Категорія: Сторінка психолога | Додав: school175 (29.09.2013)
Переглядів: 756 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Посилання
Новий бло65к
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук

...
Конструктор сайтів - uCoz